لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 132188
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

21:6 , چهار شنبه 29 آبان 1392 , ترانه

جلد گرفته ام

عشقم را با خیال وخاطره

مبادا که تا بخورد

حتی گوشه ی احساسم زیر دست ان همه تنهایی



نظرات شما عزیزان:

دخترک روستایی
ساعت0:03---20 آذر 1392
همه فک میکنن دیگه تموم شدو اون از زندگیم رفت

ولی من به همشون کلک زدم

هنوزم اونو دارم....

تو رویاهام.......

اخه رویاهام همه زندگی منه.......

اینجوریاس......


دست های پر از خالی
ساعت11:44---10 آذر 1392
◕✖▒دلـ♥ـم خـیـلــی بــیــشــتــر از حـجـمــش پـــُر اســت ؛•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از جــایِ خــالـیِ ♥تـــو♥•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از دلـ♥ـتــنـگی بـرای نگــاهِ تـــو •◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از خــاطـراتِ قــدم زدن•◕✖▒

•◕✖▒در کـوچــه پــس کــوچـه هـــای شــهـر بـا تــ♥ـــو•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از حــس پــرواز•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از تــــــــ♥ـــــــــو ♥•◕✖▒

سلام دوست گلم من شمارو لینک کردم شما هم منو به عنوان دست های پر از خالی لینک کنید ممنون


احـــسان
ساعت19:38---1 آذر 1392
سلام
مرسی خوبم تو چطوری؟؟
آره تفریحی کار فتوشاپ میکنم نمیدونم خوب در میاد یا نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: